Kvällen...

är här o det känns rätt skönt! Vi har hunnit med massor idag,
tvättat fönster, svabbat golv, tvättat bilen o sopat på framsidan.

Barnen har precis somnat, o T är över till en kompis o tittar på
hockey så jag ska blogga en stund sen ska jag faktiskt sätta mig
ner o läsa min "braiga" bok...
Känner mig mycket gladare nu, men sån är jag ena sekunden känns
allt mörkt o ledsamt :( för att i nästa kännas härligt o glatt :)

Jag har nog en släng av manodepressivitet ;) som min man brukar
säga när jag fladdrar upp o ner i mitt humör....

Nu innan barnen somnade hade vi Wittorps-schlagerfestival, barnen,
jag o T sjöng varsin låt från melodifestivalen...
Haha, det var en syn vill jag lova när T sjöng Starpilots sång, både jag
o barnen var bakgrunds dansare så om nån av grannarna tittade in fick
dom sig ett gott skratt...

Men det är såna vi är, så det bjuder vi på=)

Ha en jättefin avslutning på helgen alla härliga bloggare ute i cyberrymden...

Kram & Puss♥ ♥ ♥ ♥


 Ljuset som var ikväll fick mig att tänka på min barndoms sommrar hos min mormor. Hon bodde alldeles vid sjön o varje kväll satt vi på bryggan o drack vårt kvällste, den här vyn var det vi såg då när vi satt där hela familjen o myste innan läggdags....

Längtar till sommaren o det underbara ljuset som vackra sommarnätter ger....


Kommentarer
Josefine säger:

Vad fint skrivet till den fina bilden!



2009-03-15 | 19:38:39
Bloggadress: http://blaeld.blogg.se/
Sanna säger:

Tack! Vad kul att höra :) det är en ganska nystartad blogg så jag försöker visa att jag finns. Men nu har det börjat trilla in lite beställningar och jag hoppas att det fortsätter. Tack för titten och hoppas du kommer åter.



Mvh

Sanna

2009-03-15 | 20:15:36
Bloggadress: http://handmadebysanna.blogg.se/
Sara säger:

Låter som ni har haft det toppen..

Här sitter vi o kollar på reprisen från Melodifestivalen..

Måste ju se det på tv med..

Har två sjuka gossar och P ska åka till Tyskland i morrn och vara borta tills onsdag natt :(

Så är det när man måste resa med jobbet...

Kramis

2009-03-15 | 21:06:09
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Sara säger:

Mmm.. håller med..

Sjukdomarna har frodas tillräckligt nu.. Orkar inte med någe mera faktiskt, man är helt slut själv av dem. O barnen med...

kram

2009-03-15 | 21:11:04
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Lotta säger:

Skojar du?

Har du tagit bilden?

Sjukt fin!



Ha ha! Skulle verkligen vilja se er när ni showade.

Härligt!

Varför gör aldrig vi så`?

Vill oxå vara en sån "riktig" familj som ni är!

=(

nu ska jag gå upp till Edvin som saknar sin pappa ikväll och har svårt att somna!



Ses i morn!

Puss å pam!

2009-03-15 | 21:27:12
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback