Morgonen är här...

Var uppe med tuppen eftersom Edith vaknade en timme tidigare än vanligt o det trots att hon somnade nästa tre timmar senare än hon brukar. Men så brukar det ju vara !
Vi har ätit frukost till strålande solsken, o nu har barnen precis gått ut för att leka en stund så att jag hinner få undan morgonbestyren.

Festen hos pappa var jättemysig, även om han inte vill sluta flyga så tror jag att han ändå tyckte det var roligt att bli ordentligt firad. Alla hans närmaste var där, jag o bror med familj ( syster jobbade ), pappas sambos barn o så mamma förstårs. Min bonuspappa är I Atlanta så han kunde tyvärr inte vara med, det är så härligt att vi kan umgås allihopa trots att mina föräldrar är skilda. Vi firar jular, födelsedagar men även andra högtider ihop, o jag är verkligen lycklig att jag får ha alla jag älskar runt mig vid dessa tillfällen.

Resten av dagen har vi inga speciella planer, tänkte ev. gå ut på en picnic efter lunch om vädret tillåter, hoppas att ni får en superdag i det vackra solskenet.

Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥


 Svärson & Svärfar

Morfa/Farfar med Edith o Sigrid

 Svägerska med dottern Sigrid

 Mormor/Farmor Cecilia

 Den goda Italienska Maten





Kommentarer
Elin säger:

En fest för han kanske var precis det han behöver?



Hoppas att du får en toppen fin dag!

Kramar

2009-03-25 | 10:08:48
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Em säger:

Mysigt det sag ut! :)



Jo, min ilska har till storsta del lagt sig.

Nu ar jag mer besviken & forvirrad, men jag har

bestamt mig for att inte lata det forstora en sa

vacker dag! :)



Kramar

2009-03-25 | 10:16:19
Bloggadress: http://mammaochbullen.blogg.se/
MammaRussin säger:

hej hej..



vilken mysig familj du verkar ha, kul att alla kan träffas trots skilda föräldrar..:) det skulle inte gå hos mig kan jag lova..;)



oj då en fling i Kimla.. inte bra.. hmm, kankse vet jag vem det är.. Som sagt jag flyttade därifrån när jag började gymnasiet så det var mååånga år sedan jag bodde i Kumla men visst är det en gammal skolkompis så.. :) Vill du berätta? du kan ju maila mig isåfall.. hihi.. lite nyfiken blir jag ju iaf..;) Skönt att det löste sig till det bästa iaf, och det blev historia långt bak i boken av det..



hoppas ni får en riktigt bra dag!! kramkram

2009-03-25 | 10:31:51
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com
PetramedAochE säger:

Vad mysigt ni verkar ha haft!



Sv: Vilka snälla ord du kommer med, jag blir ju alldeles generad :o :D



Ja, det är superskönt med en ny dator! Min gamla har bara krånglat det sista, ingenting vill fungera..



Ja visst är smyckena fina! Du måste absolut vara med!



Kram:D

2009-03-25 | 10:51:43
Bloggadress: http://PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback