Städa är rening för själen...

Här har det varit full rulle sedan 08.00, jag & T håller på att rensa ut vintern. Alla vinterkläder o skor har jag plockat undan för att ge plats åt vårens, T städar på övervåningen medans jag härjar runt här nere.
Edith roar sig själv med att ta av o på sig olika jackor o skor, det är skönt att hon kan leka själv när både jag &  T är upptagna med annat.

Jag får en sån lust till rensning just på våren, det är som om jag renar mig själv lite samtidigt o det ger mig en sån härlig känsla. O när man rensat klart är det fint i några dagar, sen har jag snart fyllt upp alla tomrum med nya "onödiga saker " hahaha....... Men då är det bara att rensa igen, o så håller jag på..... Knäpp !? Ja, jag vet...

Ha en skön härlig Söndag alla kära Vänner !!!

Kram & Puss♥ ♥ ♥ ♥






Kommentarer
♡ GucciMama ♡ säger:

hehe kvällen blev väldigt lugn med tända ljus överallt :-) Härligt med bloggalan. Vi syns där.

2009-03-22 | 12:49:41
Bloggadress: http://guccimama.blogg.se/
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Hallå.

Tack, kul =) Kommer säkerligen komma tillbaka hit jag också, verkade vara en mysig sida.

Ja jo det är alltid jobbigt när man är dålig. Jag är dock inte sjuk, har haft utomkveds och detta "togs bort" i fredags därav jag är lite sängliggandes.



Hoppas du haft en trevlig helg. Kram på dig



2009-03-22 | 12:52:38
Bloggadress: http://theans.blogg.se/
Lotta säger:

Sitter i sandviken nu. Det blir en lååång dag. Tjejerna startar inte förens typ 4, men innan det är det förträning. Tur att man kan surfa lite på telefonen. =)

lite avis på dig. Skulle oxå vilja rensa, men...

ORKA!!

Kram

2009-03-22 | 12:59:52
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Nej ingen fara.

Livet är så ibland, var ingenting som var planerat då vars tvillingar bara blir 4 månader nu om några dagar.

Vi får väl se om de blir ett till (eller fler) i framtiden, men just nu så får vi fokusera på dem här =)

Det var väl menat så.



Hoppas du får en underbar söndagskväll nu. Kram på dig

2009-03-22 | 17:59:20
Bloggadress: http://theans.blogg.se/
MammaRussin säger:

hej gumman..:)



hoppas det är bra med er.. åh så skönt at rens lite.. jag rensar ofta.. kanske för ofta.. ;) hihi..



vilka fina foton du har på väggen.. det med cykel tjejer (antar jag det är) :) ser ju jätte fint ut.. kan man få se en närbild på det.. älskar svart vita foton..:)



nu ska jag slappa lite här..

kramkram

2009-03-22 | 19:18:44
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback