Underbara....

Lotta, Ulrica, Karin, Sara o Nettan,
tack för att ni är mina vänner!!!
Känner mig oerhört priviligerad
att få ha er i min vänkrets :)

Middagen var supermysig. Vi åt
tre jättegoda röror till potatisen,
sallad o gott bröd. MUMS !!
(Recepten återkommer jag med
senare under dagen)

När vi sitter i soffan o surrar, som bäst
säger Sara att klockan är 01.00....
VA ?? Vart tog tiden vägen ??
Vi hade varken ätit efterrätt eller
druckit kaffe, så det får vi ta nästa gång;)
Vilken supervärdinna jag var ..... not !!
Glömde hälften av alla smarrigheter..

Korten som jag utlovade, kommer......
inte. Guess what ??? Jag glömde att ta kort
oxå !
Men vill ni se kort från vår middag kan ni gå in
på Världens bästa Lottas sida www.steinsdottern.blogg.se

Ha en skön söndag !
Kram

Kommentarer
Lotta säger:

Tack Frida.

Visst var det supertrevligt!

Just ja vi åt aldrig efterrätten.

Var väl en himla tur det för jag var fortfarande mätt när jag vaknade.

Chips och dipp är min stora (inte största) passion i livet.

Recept? Ja tack! Det var verkligen gott!

2009-03-01 | 10:46:34
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Lotta säger:

Föresten vad var det det hette det där vi pratade om?

Blogglovin?

2009-03-01 | 10:48:59
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Lotta säger:

Shit!

Jag blir så rörd.

Du är så snäll!

Du är verkligen fantastisk.

Vi får inte tappa kontakten när du blir Ramnäsare.

Kom ihåg den 18e.

2009-03-01 | 11:00:54
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Karin säger:

Hej Frida! Tusen tack för en underbar kväll. Efterrätten var säkert lika god som maten men jag var så mätt och nöjd ändå.Du är en fantastisk värdinna.Kram och tack. Nu känns det lite roligare att gå till jobbet i morgon. Ses!

2009-03-01 | 11:42:33
Sara säger:

Tack för en supertrevlig kväll..

Gottigt att äta och trevliga människor.

Puss på nosen..

2009-03-01 | 12:01:16
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Ulrica säger:

Tusen tack för en jättemysig kväll!

Du hade ett så underbart fint hem! Precis min stil!

Maten var supergod och jag vill gärna ha recept!

Hoppas ni fick lite sovmorgon imorse nu när ni var barnfria! Ta hand om Dig!

Kramar i massor

2009-03-01 | 13:11:29
Anonym säger:

Tack Frida för en mysig kväll och jätte god mat...

Jag var också mätt hur länge som helst :)

Kul att få ansikten på dina trevliga vänner/kollegor.





Puss å kram

2009-03-01 | 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback