Varför är jag aldrig nöjd!

När nöjer jag mig, när kommer jag att känna att det inte finns ngt mer som jag vill göra eller förändra ??
Kommer det någonsin inträffa, jag tror inte det om jag tittar på hur mitt liv sett ut hittills.

Alltid nya frisyrer, nya stilar på både kläder o inredning, nya bostäder, nya utbildningar. Ja listan kan göras lång på allt nytt jag alltid velat pröva på.
Innan ett projekt är klart har jag redan tankarna på nästa, o nästa o nästa.......

Blir så trött ibland, trött på att förändras, trött på att bara för en kort sekund vara helt nöjd...
Jag vet att allt börjar o slutar i mig själv !
När jag en dag finner ett inre lugn kommer även mina yttre prioriteringar att skifta o när min inre oro är ett minne blott kommer jag att vara nöjd med att "bara vara ".... Längtar !!

Ha en fin lördag !

Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥

                            

Dessa Underbara Älsklingar Är jag Helt Fantastiskt Stolt Över.........

Kommentarer
Elin säger:

Hoppas att du hittar ditt inre lugn snart :)



Ha en fin dag!

Kramar

2009-03-21 | 09:28:10
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Josefine säger:

Jag känner SÅ igen mig! Innan drömde jag om att utbilda mig, jobba, köpa hus och få barn - nu har jag allt detta men är ändå inte nöjd..

Jag njuter av att vara mammaledig men ändå gnager det i bakhuvudet att jag kanske missar jobb eftersom jag är hemma...

Svårt att bara var nöjd med nuet, jag försöker varej dag!



Ha en bra helg & tack för dina kommentarer hos mig!

2009-03-21 | 09:47:04
Bloggadress: http://blaeld.blogg.se/
Anonym säger:

Hoppas du hittar ditt inre lugn snart. Jag var aldrig nöjd heller innan, men äntligen nu börjar ja nöja mig med vad ja har och ja är=)

Fina bilder=) Du har en fin familj, =)

Ha en underbar dag=)

Kram

2009-03-21 | 10:21:49
Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar säger:

Hoppas du hittar ditt inre lugn snart. Jag var aldrig nöjd heller innan, men äntligen nu börjar ja nöja mig med vad ja har och ja är=)

Fina bilder=) Du har en fin familj, =)

Ha en underbar dag=)

Kram



ps, de e ja ovan med, mina uppgifter brukar stå redan så ja tänte inte på de utan ja bara skickade hehe

2009-03-21 | 10:23:08
Bloggadress: http://mammafiia.blogg.se/
Lotta säger:

Jag känner igen mig så i det du skriver.

Nytt, nytt, nytt!

Aldrig landa och bara trivas och bara vara.

Har dock blivit bättre sen Anders kom in i mitt liv.

Innan det var det nya killar oxå...

Kram

2009-03-21 | 15:36:48
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Carola säger:

känner igen mig så väl idet du skriver..

Såg på Ophra Winfrey när dom pratade om destinations beteende eller något sånt..Att man hela tiden söker något, går jag bara ner i vikt, får jag bara en ny bil, när jag fått tapetserat m.m..då tror man att då är man lycklig..



Nu när jag fått lilla Lisa har jag funnit ett litet lugn, har inte lika städberonde, behöver inte hinna allt på en dag..visst känner jag mig lite stressad:)



för mig har det hela tiden varit nya killar, nya boende,nya frisýere, nya jobb m.m..jobbigt är det..

Kram och ha en trevlig helg nu tjejen..

Carola döv på ena örat:)

2009-03-21 | 15:44:10
Bloggadress: http://mammacarola.blogg.se/
MammaRussin säger:

hej vännen..:)



där har jag varit.. men jag har nog faktiskt lämnat det.. jag är nöjd nu.. visst kan jag få ett och annat infall.. hihi.. men annars vore det konstigt och tråkigt.. men jag har hittat lugnet.. ibl är det nästan för stort... :)



hoppas du haft en toppen dag och tänker fortsätta ha det, ska ni titta på robinson? det ska vi, jag har längtat så..:)

Lite tacosallad ska vi mys med innan.. Stina sover och kvällen och lugnet har kommit till oss:)



kramkram och ha det bäst!!

2009-03-21 | 19:05:02
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com
T.- säger:

haft en bra dag? :)

2009-03-24 | 09:49:16
Bloggadress: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback