En Salig blandning......

Så sitter jag här och funderar över vilken härlig helg jag haft,
den har innehållit en massa mysiga stunder som fyllt på mitt
energiförråd inför hösten....

En kräftskiva med familj och släkt som höll på till sent in på kvällen,
jag ville nästan inte åka hem och lämna den ljumma agustikvällen
bakom mig....

Barnen har haft sina aktiviteter, E sin fotboll och A har
efter mycket vånda ÄNTLIGEN vågat börja på sin dans som hon
velat så länge men :)

Lillan däremot hon vände i dörren och vägrade vara med på
den lektion jag anmält henne till, haha hon vet iallafall vad hon
vill den lilla tjejen ( undrar vem hon fått sin envishet ifrån ;)    )

Nu ska vi åka på middag hos bror med familj, ett HÄRLIGT sätt
att avsluta den här helgen på ♥

Kramar ♥

 


Kommentarer
CiliaH säger:

Härligt!



Kram

2011-08-28 | 14:57:04
Bloggadress: http://ugglehuset.se
Hanna Skoog säger:

Låter som du trivs i tillvaron! :) . Hoppas nästa helg kan bli lika trivsam.

För du kommer väl till återträffen? MÅste ge besked i morgon till restaurangen. Kramar Hanna

2011-08-28 | 22:57:31
Linda säger:

Låter som en toppenhelg!

Våra killar spelar ju ishockey och åker skidor, Moa säger hon ska rida, frågan är om hon får, måste ringa och höra vad dom har för åldersgräns.



Kramar

2011-08-29 | 11:29:23
Bloggadress: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback