TimeFlies....

Precis hemkommen från jobbet, jag var
nästan alldeles själv där så jag fick mycket
gjort...SKÖNT!!

Barnen har varit med mormor och morfar,
de har åkt pulka och kom innanför dörren samtidigt
som mig.

Jag köpte med mig färska munkar hem,
och det gillades av tjejerna...så nu har vi
fikat och jag ska vila en stund medans
tjejerna leker  på sina rum... ( just nu
är allt lugnt och tyst, men det kan ändras
snabbt ;D )

Hoppas att ni har en skön trettondagsafton..
( vart tog dagarna mellan jul och idag vägen ?? )


Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Ja nu känns julen fjärran... Tiden rusar på, så det gäller att njuta av nuet och ta reda på var dag <3 Önskar er ett mysigt trettondagsfirande i morgon! KRAM

2011-01-05 | 16:22:26
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Linda säger:

Ja dagarna verkligen flyger iväg, snart är det väl sommar en morgon då vi vaknar upp:)

Känner igen det där med att det kan vara lugnt ena stunden för att sedan bytas mot high life.

Kram

2011-01-05 | 16:44:09
Bloggadress: http://www.uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback