Fundersam....

I helgen blev det väldigt tydligt att jag verkligen
inte lever med bloggen i min vardag

MEN....

Kul har jag iallafall haft även om galan inte riktigt
levde upp till de förväntningar jag hade....

VAD som däremot var helt UNDERBART var att
träffa alla mamas igen...några helt nya bekantskaper
och andra var "gamla välbeprövade "godingar.....

Så nu sitter jag här och funderar över HUR fasiken skratt, sova utan
barn, "njuta i solen och prata skit i timmar utan att bli avbruten"
kan göra mig TRÖTT haha.....

För ikväll kommer jag INTE bli långlivad, så kort och lite
mer detaljer får vänta till någon annan dag...

Tack finaste Nina för alla härliga skratt och goa pratstunder...

Kram ♥ ♥ ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback