Landat...

Middagen är intagen och lugnet har lagt sig,
och det BÄSTA av allt är att det är FRIDAY
tjoho......

Tjejerna ligger lite huller om buller i soffan
med en skål chips emellan sig....

Mannen står i köket och fixar iordning efter
middagskaoset ;) och själv sitter jag här och
känner mig OTROLIGT ödmjuk
över hur lycklig
jag är över mitt liv....

Eftersom jag är den jag är med allt vad det
innebär är det väldigt viktigt för mig att ibland
STANNA
upp och påminna mig om ALLT det
underbara som jag har i mitt liv......

Jag har en tendens att hela tiden vara
på väg mot nästa mål, mot nästa uppgift.....

Men just nu är jag INGEN annanstans än just HÄR .....

Kramar ♥ ♥ ♥ ♥





                                     

Kommentarer
syster yster säger:

I like it

2011-05-27 | 20:21:56
Ingela la la säger:

Det var ett bra recept!



Du undrade om min header.. i just den mallen jag har nu så vet jag inte för det är inte en standardmall från blogspot, den här har Katti gjort. Men väljer du en mall som finns i bloggspot så är det inte alls svårt. Bara att gå in i instrumentpanelen och välja redigera där.



Har du fått ordning på det? Jag är ju lite sen med att svara.. Annars kan vi ta det på söndag för nu är tjejerna här och det är fullt upp i helgen ;)



Kram

2011-05-28 | 07:46:30
Bloggadress: http://ingelalala.blogspot.com
Maria säger:

Det gäller att njuta av allt som händer innan man springer vidare till nästa mål...

Ha nu en fin helg!



Kram Kram

2011-05-28 | 11:03:41
Bloggadress: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback