Monday blues.....

När det här publiceras är jag på jobbet och måndagen
har startat för länge sen.... ( prövar ett tidsinställt inlägg )
 
Jag vet inte vad det är för tillfället, men jag är lite nere
och allmänt irriterad. Det går ut över min fina
familj då jag håller en god min på jobbet. ( Vilket är en självklarhet )
 
Jag känner mig otillräcklig och hur mycket jag än planerar
och fixar känns det alltid stressigt med allt som ska hinnas med....
 
Kanske är det jag, kanske är det bara livet men fasiken
vad jobbigt det är att aldrig känna sig tillräcklig och helt
harmonisk....( kommer jag någonsin att göra det ? )
 
Idag SKA jag i alla fall försöka hinna med ett löp pass
innan storans fotbollsträning och makens ishockey träning...
 
Hoppas att er måndag börjat bra och livet rullar på som 
det ska...
 
Tjingeling.....
 
 
                                          

Kommentarer
Johanna säger:

Hoppas du kommer ur den fasen, jag är med i en en sådan liten fas, fast jag gör tvärtom :)

2012-09-03 | 14:58:25
Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Alfva säger:

Så lätt att hamna i den typen av fas, jag har varit där alltför många gånger men tänkte se till att slippa vara där igen snart. Kram

2012-09-04 | 10:19:10
Bloggadress: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback